Hozzászólások
??
András, 2008, augusztus 7 - 21:03
Miért kell a főcímben mindjárt mocskoskodni?????? A paraméter mit tett a magyarokért????? Csak a feszültséget szítja!!!!! Bőszát legalább nemes cél vezérli!!! Ezerszer nagyobb személyiség Barak Lászlónál!!!! Ps.: Olvashatóvá vált újra a paraméter, mivel az új arculaton, nem mindjárt Barakúr cikkei bökik ki a szemem! Köszönöm!!!
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
András eccsó
ParaBarak, 2008, augusztus 7 - 21:25
elő a farbával: Vajon mi a "mocskoskodás" a "főcímben"??? Hogyan szítja itt a feszültséget a Paraméter? Hiszen lám még rád is gondoltunk a szerkezetváltáskor, hogy ne bökje ki a szemedet mindjárt a cikkem. Akkormegmiafaszvan?:DDD
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Az van, hogy sokat segíthetnél
Bósza János, 2008, augusztus 7 - 21:35
helyette rombolsz, de ebben sajnos nem vagy egyedül, sokan sunyítanak, közben pedig a szlotafélék lassan, de biztosan sarokbaszorítanak minket. Mi pedig az helyett, hogy egységbe verődnénk, inkább egymás lejáratásában éljük ki magunkat. Néha már az az érzésem, hogy mindeki körülöttem vak, vagy vaknak teteti magát. Ha valaki nem mer az OK, nem vagyunk egyformák, de akkor segíthet úgy, hogy legalább nem árt, vagy lehetőségeinek mértékében teszi a dolgát.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
szerintem meg az van János, hogy
ParaBarak, 2008, augusztus 7 - 21:49
aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul:) Ha méltóztatol érteni, hogy mire gondolok...
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Értem, értem én
Bósza János, 2008, augusztus 7 - 22:02
csak az a baj ezzel, aki pedig jól tud arabusul csendbe van, vagy az arabusságot tagadja, akkor ha hibássan is, de mondani kell addig, ameddig az arabusok fel nem ébrednek csipkerózsika álmukból, vagy valakik ki nem verik őket a dunna alol. Aztén én meghunyászkodva csendbe maradok, arabosul. Ameddig nem így lesz, addig el kell viselnetek a nyelvtani és emberi hibáimmal együtt, ha tetszik, ha nem, mert ti is tudjátok, hogy igazam van és az igazságot nem odaadni szokás, hanem kérni, követelni kell. Én kérem követelem, ennyi, te is kérd követeld, már ketten leszünk, kérje követelje minden magyar az azonos jogokat, s ekkor megmaradunk.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
én is értem,
ParaBarak, 2008, augusztus 7 - 22:08
neked viszont azt kell megértened, aki a reflektorfénybe áll, az jól látszik. Még valami, ami nem csak rád tartozik: végtelenül ostobának tartom mindazokat, akik itt engem vagy bárki mást kioktatnak a "magyarságból" csak azért, mert nem úgy gondokolkodom, gondokodnak mint ők.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
A sokszinűség fontos
Bósza János, 2008, augusztus 7 - 22:17
feltétele a haladásnak, azért is az utóbbi időben gyakran hangoztatom a pluralizmus szabálya szerint kellene még egy felvidéki párt, akik a másképpen gondolkodóknak is helyet biztosítana és azokat maga köré tudná gyűjteni, akik eddig kényszerűségből rossz helyre szavaztak (szerintem). Egypártrendszer a haladás és sokszinűség fékező ereje, inkább legyen a parlamentben 10 hangos magyar képviselő, mint 20 megélhetési (tisztelet a kivételnek).
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Ugyan már na!
Berlin, 2008, augusztus 7 - 22:23
Hát kend is próbálkozott már versírással... Vagy ez a szigor csak másokra vonatkoztatható?
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
örülsz, mi Barak?
Névtelen, 2008, augusztus 7 - 21:53
Természetesen a mi Bószánk harca kísértetiesen hasonlít Don Quijote harcához. De ha ez a tetű állam elbuktatja az urat, és a híres neves nagybecsű író, (Barakról beszélek) csak azzal kommentel, hogy " - Bósza durva helyesírási hibáival együtt." és ha még nagy pofával és ártatlanul vissza is kérdez Andrásnak, hogy "Akkormegmiafaszvan?" - erre csak egyetlen egyet tudnék válaszolni: a tiédbe Lacikám, a tiédbe, jó vastagot!
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
tényleg képtelen vagy fölfogni,
ParaBarak, 2008, augusztus 7 - 22:01
hogy miafaszvan? Vagy csak a hecc kedvéért csinálsz magadból hülyét? Ezenkívül, ha hozzád hasonló tapló akarnék lenni, arra is lenne ötletem, hogy te hová verjed, ahelyett hogy ide...
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Ha kell tíz
Bósza János, 2008, augusztus 7 - 22:24
szélmalmot meglovagolok, ha a megmaradáshoz ez kell, addig mondom a magamét, ammedig valami el nem indul, engemet csak kétféleképpen lehet megállítani, erővel, vagy alattomos módon, vagy ha nyerünk és abbahagyom, .....vagy ha elhív a minde.....;
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
dehát a lovag az istenért, Jánosom
ParaBarak, 2008, augusztus 7 - 22:32
nem "meglovagolta" a szélmalmot, hanem megtámadta:) Na, jóccakát.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Meglovagolást tudatosan írtam
Bósza János, 2008, augusztus 7 - 22:38
mert én nem akarok senkit sem megtámadni, én az alkotmányosság híve vagyok és főleg az azonos alkotmányos jogok híve. Szákálas barátunk megtámadta az ellenséget , én meggyőzni akarom, a meglovagolással erre céloztam. Nehéz és hosszú út áll előttünk, de én már látom azt a kiskaput, ami mögött ott van a végcél, amit talán úgy neveznék, alkotmányos azonos jogaink.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Elnézést kérek minden magyartól
Bósza János, 2008, augusztus 7 - 21:27
magyarszakos tanártól a helyesírási hibákért, nagyon gyorsan írtam a cikket, egy kicsit a düh is dolgozott bennem, a sorozatos törvénysértések miatt és részben ez az oka a rengeteg nyelvtani hibának, amit tudtam kijavítottam, másik ok, régen jártam már oskolába. Sajnos egyszemélyes politikus, informatikus, újságíró, politológus vagyok és mindezt önerőből teszem, mert sajnos sem jogászra nem tellik, sem tanácsadókat nem tudok megfizetni. Bárki jóindulatú tanácsait, fordításait, más korrepetálását nagyon szívesen elfogadom.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
János, én már
musztafa ibrahim, 2008, augusztus 8 - 00:10
János, én már jóindulatból tanácsoltam: ne csináld. Szánalmas vagy. Ehhez az ügyhöz pedig hiteltelen. A hibák még hagyján, de lassan már az az érzésem, hogy még magyarul sem beszélsz a kívánt szinten. Többen is régen jártak iskolába, de a szabatos beszéd híjján, már csaknem mint a papagáj értelmetlenül szajkózol valamit. Kár lenne érted. Mellesleg a cipész maradjon a kaptafánál. Áldás, békesség.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Azt mondod hiteltelen vagyok
Bósza János, 2008, augusztus 8 - 08:03
és te szerinted mit jelent hitelesnek lenni? Azt mondod szánalmas vagyok, miben és milyen értelemben? Azt mondod az az érzésed magyarul sem tudok. Azt mondod valamit értelmetlenül szajkózok, mint egy papagáj, lehet hogy számodra értelmetlen, mert meg sem akarod érteni, lehet hogy számodra hiteltelen vagyok, mert meg sem akarsz hallgatni. Én most is kaptafánál vagyok egész életemben a miértekre kerestem a választ. Tudod a kommunisták szemében is hiteltelen voltam, ugyanazt szajkózták, mint ti, nem a feltett kérdésekre adtak választ és nem a problémákat igyekeztek megoldani, hanem a hiteltelenséget, a kaptafát emlegették és tovább ültek a babérjaikon a kényelmes jól tejelő tehénke mellett a fotelkájukban. Erről van szó, a pluralizmus hiánya ezt hozza el, megélhetési politikusokat és a megfélemlített és elbutított többséget. Ne bennem keresd a saját bajaidra a hibákat és az okokat a saját tehetlenségedre, azt reggelente a tükörben kell elintézned és saját magadnak kell a kérdéseket feltenned, tegnap mi jót tettem a nemzetemért és a gyerekeim jövőért, azon kívül, hogy azt az embert aki legalább megpróbálja hiteltelenséggel vádoltam, papagájnak neveztem és lenéző módon a kaptafához irányítottam, úgy hogy még csak megsem kérdeztem tőle, mit is akarsz, mit szeretnél elérni és mi a célod mindezzel. Tudod a hitelesség szerintem ott kezdődik, mikor az ember képes önmagának feltenni néhány kérdést, mit akarok, miért vagyok és mit kell tennem, és ott fejeződik be, ha erre képes a válaszokat megadni, mégha néha nyelvtani helyesírási hibákkal is teszi azt, mert akkor már a hitelesség mércéje nem a leírt szavakban rejlik, hanem ami bennünk lakik. A hitelességhez elég a szív kitartása és ereje, igazmondással párosítva. Az ész tévedhet, de a szív sohasem. Tudod sokszor mondtam már, hogy abbahagyom, de képtelen vagyok, valami nem engedi. Szívem azt mondja, majd ha a bátortalanok bátrak lesznek, majd akik hitelesebbek ez szerint fognak cselekedni, majd ha azok akiknek a feladatuk a fényt elhozni felébredtek csipkerózsika álmokból, akkor, de csak akkor hagyhatom abba, s ekkor én is megpihenek, mégha fizettségképpen le is köpnek én akkor is jóérzéssel távozom, .....de csak akkor. Rajtatok múlik, mikor kerül feledésbe a Bósza, nem rajtam. A bolhából így lesz elefánt, mert a bolhából ti csináltok elefántot, a saját tehetetlenségetek pumpázta fel. Ha kiléptek a kötelesség, a megmaradás útjára, akkor majd az elefántból megint egy közönséges kis bolha lesz, aki néha-néha megcsíp benneteket, hogy ne feledjétek, miért is vagytok és kiért kell dolgoznotok.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Most vettem észre,
Bósza János, 2008, augusztus 8 - 09:41
hogy a szerény honlapomat néhány napja a spamosok megtámadták kb. 10 ezer hozzászólás, egyenként 40-50 linkes reklámmal, telefröcskölték, most azt hiszem kaptafa politikusból néhány napra, hétre kaptafa informatikus leszek, hogy rendberakjam, ha tudom, egyenként 10 ezer linket kitörölni eltart egy darabig, s közben jönnek az újabbak. Nem ártana egy kis segítség, ja igen egy hiteltelennek vajon ki fog segíteni. Sajnos így is megpróbálnak ellehetetlíteni, lopni az energiámat, azt a keveset ami még megvan. Tönkretehetik a honlapomat, nyitok egy újabbat, ha lesz rá energiám és minden többi, ami kell hozzá. Bocsánat nem panaszkodásnak szántam, mert a saját főztemet általában magam szoktam megenni, csak úgy kijött belőlem, ennyi ...... vagy mégsem kell egyedül, ez csak rajtatok múlik.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Kedves Bósza úr,
Hajtman Béla, 2008, augusztus 8 - 09:50
a hitelesség nem a kérdések feltevésével/felvetésével kezdődik, s nem is azokkal végződik. Kérdezni kell is, ez a kételkedés alapvető formája, s ezt nem is kérdőjelezem meg, de ahhoz a hitelességnek semmi köze, hogy megkérdezzem, mit teszek a nemzetemért, gyermekeimért, jövőmért. A hitelesség a cselekedeteinkről, tetteinkről s azok beigazolódásáról szól. Talán egy-két példával könnyebb lesz illusztrálnom: közösségeink vezetői, lelkészek, iskolaigazgatók, politikusok nem csaphatják be közösségüket, cselekedeteikkel példát kellene mutatniuk, maradnék a pedagógusoknál: ha egy magyar szakos pedagógusnak szlovák iskolába jár a gyermeke, hitelét veszti közössége előtt, s ehhez meg sem kell szólalni, kérdést sem kell feltenni, én azt hiszem, musztafa ezért tartja Önt nem hiteles embernek, mivel a magyarok önrendelkezéséért, jogaiért harcol úgy, hogy magyar családapaként nem élt gyermeke magyar iskolába íratása jogával, s talán azt sem kell bizonygatni Önnek, hogy nem az a magyar ember, aki magyar ősöktől származik, hanem az, akinek az utódai is megőrzik a megöröklött nyelvet. Tehát semmiféle kérdéseket ne tegyünk fel hitelességünk érdekében, egyébként is, nem a mi feladatunk, hogy eldöntsük, hitelesek-e vagyunk vagy sem, azt a környezetünk dönti el, az más kérdés, hogy helyesen vagy helytelenül. Magyar közösségünk érdekében kifejtett munkájához sok sikert kívánok, állhatatosságból és kitartásból sokan tanulhatnak Öntől.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
és még valami
Hajtman Béla, 2008, augusztus 8 - 10:16
ha hozzászólásommal az olvasók körében vitát gerjesztenék, hallgatásom oka az lesz, hogy egy hétre elutazom és nélkülözni leszek kénytelen a paraméter szolgáltatásait, ha úgy tetszik: paraméterelvonón leszek, de egy hét múlva biztos kinyitom a már-már kedvencemmé váló hírportált (bekacsintottam a Baraknak:), hogy megtudjam, mi is történt az "ungarische übermenschina" világunkban az ínyenceknek való paraméteres tálalásban, mindent bele fiúk
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
jó elvonót
ParaBarak, 2008, augusztus 8 - 10:21
és pihenést, Béla:)
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Kedves Béla, ha szólíthatom így
Bósza János, 2008, augusztus 8 - 10:46
igen, sokan ezt nem értik meg, miért is adtam a gyerekeimet szlovák iskolába, sokszor adtam erre magyarázatot, akiknek sikerült személyesen is elmagyaráznom, gondolom azok többsége meg is értette az ok-okozti összefüggéseit, hogy az ittlétünk mivoltjára, cselekedeteink számunkra logikus, néha mások számára logikátlan lépéseire. Tudom mire célzott Musztafa, hisz ezt már két éve téma, rezonál a médiákban és mindig egy dologgal párosítják, amit hitelességnek, vagy hiteltelenségnek nevezünk. Én ezt próbáltam megmagyarázni, hogy szerintem nem ez a lényeg, hanem saját tetteinknek kéne hitelességünk mérvadója lenni. Nézze én nem vagyok politikus, csak egy polgár akinek van véleménye és mindezt hangoztatja is. Az igazsághoz az is odatartozik, hogy a gyerekeim magyar ovodába jártak és akkor amikor iskolakötelessek lettek, mivelhogy a feleségem szlovák, születtett egy kompromisszumos döntés, mert én ritkán tartózkodtam odahaza és valakinek az első osztályos nebulóval foglalkoznia kellett. Így kerültek szlovák iskolába, ennyi, én is áldozatává váltam annak a hamis közegnek, amit akkor még nem láttam át, fiatal fejjel, egyáltalán nem tartottam fontosnak ezt a körülményt más szemszögből kiértékelni. Higgye nem vagyok rá büszke, hogy a dolgok így alakultak, ha meg tudnám a történéseket változtatni, akkor biztosan már mind magyar iskolába járna. Pontosan ez a fő ok, hogy ezzel a sunyi asszimilációs politikával el kezdtem foglalkozni, ezért kellenek az azonos jogok, hogy akik utánnunk jönnek, ne essenek ugyanabba az emberi hibába, amibe én is beleestem. Tudjuk, hogy az asszimilációk 70% a kevert családokból jön, ezt tény. De miért van így? Mert az a közeg ahol élünk nem demokratikus, a felvidéki magyarságnak nincsenek meg az alkotmányos azonos jogai. Miért olyan községekben, ahol a magyarság lélekszáma 20% felett van, a magyar miért nem kötelező nyelv a szlovák iskolákban. A világban ez nagyon sok helyen így, vagy hasonlóképpen működik. Ez megállítaná és lasítaná az asszimilációt, az elszorványosodást is és bizonyos szintű visszarendeződés indulna el. Példa erre Dél-Tirol, Katalónia, Baszkföld stb. Például úgy tudom Katalóniában a kevert családbeliek kötelesek a gyerekeiket katalán iskolákba adni, pontosan azért, mert a spanyol állami nyelvet biztosan megtanulják, de ha csak spanyol iskolába adják a gyereket a katalánt nem biztosan tanulnák meg és hasonló cipőben lennének, mint mi a 70% asszimilációs arányunkkal. Az én esetem a bizonyíták rá, hogy valójában hogyan jön létre, miért fontos ez ellen küzdeni. Ha csendbe maradunk és csak a status quot követeljük, beérjük a morzsával is, akkor nem lesz megmaradás. Igen innnem fakad a kitartásom is, hogy ezt én A-Z átéltem, hogyan is működik ez a sunyi asszimilációs politika, ráadásul manapság felgyorsulni látszik, ezért kell tiltakozni, ezért kell az utcára menni, ezért nem szabad csöndbe maradni és ezért van szüksége a felvidéki magyarságnak az egységes fellépésre. Ne azt keressük mi választ el minket, hanem azon legyünk, hogy megtaláljuk azokat a közös nevezőket, ami elvezetnek egy magyar egységhez. Ha egy nép saját alkotmányos jogaiért az utcára vonul, nincs olyan erő, hatalom, ami a népakaratot legyőzhetné. Ezért küzdök alkotmányos eszközök alkalmazásával, ezért hiszek benne, hogy ez egy elérhető cél, mert a népakarat legyőzhetetlen.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
János, nemcsak céloztam.
musztafa ibrahim, 2008, augusztus 9 - 00:06
János, nemcsak céloztam. Ezt már egyszer elmagyaráztam neked. De látom csak Hajtman úr értette. Ami megtörtént, megtörtént. Semmi gond. Csak ne Te légy a hangadó! Amiket itt összezagyválsz komoly témák lennének. Csak futtában: Előírt iskolába iratás? - Atyavilág! Kevert család? A tiéd? - Uramisten! Mellesleg ne haragudj: ilyen anyanyelvi műveltséggel, magyartudással, hogyan akarsz szószóló lenni. Az oskolázástatáshoz pedig ajánlok inkább egy okos érvet, ne csak a szimpla időhiányos, fiatal fejjel nem átlátott sunyi asszimilációs politikára, ritkán otthon tartózkodó hamis magyarázat. Az elérhető müveltségi szint sokkal magasabb volt a helyi szlovák iskolában, mint a magyarban. ( Mellesleg ez Hajtman Béla számára kihívás.) Ugye ez már mindjárt más lenne, habár nem ismerem a konkrét helyzetet. Végezetül, de már csak azért mert nem bírom a felkínált ziccert nem leütni. Gonosz leszek, de csak azért mert kérded miért nem kötelező a magyar nyelv bizonyos szlovák iskolában? Az asszony, hogy halad otthon a magyartanulással? Rozumieš? Áldás, békesség.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Értelek és a logikádat is értem
Bósza János, 2008, augusztus 9 - 07:25
Egy valamit tisztázzunk, én magyar vagyok, magyar voltam és magyar is maradok. Kiforgathatjátok így-úgy-amúgy a szavaimat, reggeltől estélig folytathatjátok a tűkeresést, s közben a gerendákban bukdácsoltok, ez engemet nem zavar. Így is , úgy is valami újjabb vádaskodással kirukkoltok, most úgy látom a műveltségemmel, anyanyelvi tudásommal van a baj, tehát alkalmatlan vagyok szószólonak. OK veszem a lapot.
Hogy a te szavadjárásával éljek Atyavilág, de ki akar szószóló lenni, én sohasem akartam, én csak elmondom a véleményemet, amire alkotmányos jogom van. Én nem rohangáltam a médiák után , én nem fizettem politikai reklámokért, de ha már házhozjöttek, kérdeztek, hát elmondtam mi fáj, mivel nem értek egyet és szerintem mi a megoldás.
Ezt mindenki csinálhatja, fajtiszta magyar, tökéletes magyar tudással, hibátlan nyeltannal, még egyszer leírom szabad. Mi ez a nagy csend. A felvidéki magyarság megmaradásáért küzdeni, erre már nem maradt energia.
Ennyit az Uramisteneskedésedről, ennyit ér. Mielőtt az Isten nevét a szádra veszed legalább gondolkodj, valahol, sőt többször is leírtam már, még Barak Lacinak is volt egy írása, hogy nem én csináltam önmagamból elefántot, ezt a ti gyávaságotoknak, tehetetlenségeteknek és megélhetési politizálásoknak köszönhetem. Őszintén már kezd számomra nagyon teher lenni és nem látom a kiutat, az a szuper vírusmentes magyart aki át szeretné venni a stafétabotot.
A ti beteges rozumies, nerozumiességetek, a nevetségességből a szánalmat váltja ki belőlem, hogy a felvidéki magyar un. intelingencia akinek a feladata az lenne, hogy pontosan azt csinálja, amit én, vagy sokkal jobban, úgy magyarossabban, inkább belém köt, engemet szidalmaz, bennem keresi az okokat, miért tehetlen, mert most és én teszem tönkre a felvidéki magyarság esélyét a megmaradásra. Tudod nagyon szomorú vagyok, hogy képesek vagytok ilyen mélyre süllyedni. Ez a kritika amivel rendszeressen engemet illetetek, szerintem ez inkább önkritika eredetiben, magatok tehetetlenségének, a nemakarásnak a takargatását szolgálja, mert a mai napig, két és fél év alatt nem kaptam egy konkrét kritikát, amit csinálok, tartalmilag miért rossz és miért kéne abbahagynom. Ez helyett, mint a szlovákok a magyar kártyát, ti pedig jó diákként velem szembem, talán így mondanám, hogy a családi honi kártyát huzzátok ki, vájkáltok erkölcstelen dolgokban, szálkakeresésbe kezdtek, a más szemében pedig a gerendát is toleráljátok. Ja a feleségem tud magyarul, komjáti és komáromban megtanult, ennyit és itt és most kijentem, mindenki törődjön a saját családjával és a saját problémáival, én nem vagyok politikus, nem is leszek, én nem törekedtem babérokra, sem szószólónak, ahogyan neveztél, ebbe a szerepbe a teféléd kényszerített, akkor most mi van? Tessék szabad a terep lehet nagymagyaroskodni, lehet autonómiázni, lehet harcolni a status quoért, ti még erre is gyávák vagytok, akkor mi a fenét támadtok engemet, akkor mi a fenét akartok meghunyászkodva, az asszony szoknyája mögé bújva, onnan könnyebb annak esni, aki értetek, helyettek szólal feg, küzd. Ha segíteni akartok tessék szabad a terep, de egyszerűen nem vagyok hajlandó továbbra is tolerálni a gyávaságotokat és közben hallgatni a nagymagyaros kritikákat. Majd ha valamit letesztek az asztalra, majd ha lesz saját véleményetek, majd ha mindezt felmeritek vállalni, akkor, de csak akkor vágjátok a fejemhez a sunyi, álszent hiteleskedős nézeteiteket.
Keresheted a nyelvtani hibákat, mást úgysem találsz benne. Szedd össze az összeset, amivel két év alatt összepiszkoltam a szent magyar anyanyelvet küld el ficonak, hogy cserébe adja oda az autonómiánkat, biztosan megilyed és másnap a SK-s parlament elfogadja a Statumot és kihirdetik a felvidéki autonómiát, csak úgy ilyedségükben megkapjuk a kétnyelvűséget, a saját iskolarendszert és a lehetőséget a mindennapi anyanyelvi problémáink megoldására. Slota most nagyon megilyedt. Nézd ha valamit el szeretnénk érni, azt ha még nem tudnád kérni, követelni kell, akár az alkotmány 32. fejezete szerint, ez másképpen nem fog menni. Egy olyan párttal a hátunk mögött, aki az azonos jogokat bebetonozta a saját konyhájában, nagyon nehéz lesz a szorványosodás megállítása. A problémákat nem konstatálni kell és sirdogálni, mint az öregasszonyok, hanem azokat megoldani szokás. Nem konferenciákat kell tartani, majd békésen hazamenni, hanem követelni kell, ha muszáj az utcán is az azonos jogokat, mert ha még kedves tudatlan és magyar írók, költők, politikusok, orvosok, tanárok, történészek, politilógusok, egy szóval mondva te gyáva felvidéki inteligencia, azt semmilyen többségi nép csakúgy alapon nem adja oda, a többletjogokat és sajnos Szlovákiában az azonos alkotmányos jogokat is kérni, követelni kell. A kármentőt félre kell dobni és bátran kimenni a békés csatatérre, ma ezt kell, nagy szavak, igen azok, de ez a megoldás, nem egymás szapulása, sértegetése. Egységben az erő!!!
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Nézd János
kartel, 2008, augusztus 8 - 10:28
Van az, amit a Te "józan" eszed diktál, és vannak a törvények. Törvény szerint Bósza Jánosnak csak igy natúrban, semmi köze nincs az NR társuláshoz. Nem tárgyalhatsz a nevükben. Te egy fizikai személy vagy. A birósági tárgyalás pedig egy jogi személy ellen folyt. A jogi személy törvényileg meghatározott képviselőjeként azonban jogod van fellépni. Tehát a tényállás. Bósza János fellebezett, az NM nem. Csakhogy Bósza János ebben az ügyben nem érintett. De neked ezt, mint vállalkozónak, tudni kéne. Hisz nem mindegy, hogy a kft, vagy saját nevedben levelezel.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Nézd, én a kezdeményező
Bósza János, 2008, augusztus 8 - 12:15
bizottság tagja voltam akkor és mint Bósza János a megbízott tag az ügyek intézésvel léptem fel ebben az esetben, az alapszabályban is így van benne. Ha LB-nek kételyei vannak azt kötelest lett volna írásban közölni velem, vagy pontosítást eszközölni, de nem úgy kihozni 7 hónap után egy végső döntést, hogy rólunk nélkülünk döntenek, miért nem dobták vissza egy hónapon belül. Ezt ez ügy volt és intézkedtem, ennyi. Nem Kis Pista intézkedett, hanem én. Ők honnét tudják, hogy nem voltam megbízva vele, pl a fellebezési levelet nem is én írtam, hanem egy másik tag, tehát a többi tag tudtával történt minden. Akkor amikor megkapták a fellebezési levelemet, kérniük kellett volna, hogy pl. küldjek egy nyilatkozatot a többi tag álláírásával, hogy megbízásból cselekszem, nem pedig elsumákolni 7 hónapig. Ha kétely merül fel, kinek is a nevében leveleztem az tisztázni kellett volna. Én állítom és tudom is bizonyítani, hogy a többi tag tudtával tettem. Ők kihoznak egy döntést, állítanak valamit, ami nem igaz. Itt egy még nem létező PT-ről van szó, ahol hivatalosan csak kezdeményező bizottság van, nincsenek funkciók, struktúra, ezért voltam én mint BJ felhatalmazva az ügyek intézésével. Sehol az alapszabályban az nincs, hogy állandóan hivatkoznom kéna arra, hogy a NoRe nevében cselekedtem. Egy biztos, hogy ezekután jobb lett volna, ha ott van a NoRe neve is, de sajnos mi nem vagyunk jogászok, de mikor januárban a honlapomon segítséget kértem jogászoktól, egy magyar sem akadt, aki segített volna hibátlanul megírni a levelet. Én így egyszemélyes háborút, mégha békés is nehezen tudom megvívni. Segíteni pedig senkisem akar, akart. Nézd már szervezem az új PT, levonom a tanulságokat és megpróbálok egy olyan szervezetet , újat létrehozni, amibe már nem tudnak ilyen sunyi módon belekötni. Egy ami biztos és továbbra is fennáll, ha a felvidéki magyarok maguk nem akarják a megmaradást akkor én ugrálhatok reggeltől estélig, semmi sem fog történni. Az új szervezetnek tagságra, támogatókra, sajna ki kell mondani pénzre is szüksége lesz, én a két és fél év alatt minden rezervámat (több százezer) belevertem az autonómiaügybe. Jogászokat, tanácsadókat, egy új honlapot kétnyelvű, havi újságot szintén kétnyelvű, azoknak akiknek nincsen internetük, ez mind-mind pénzbe kerül. Ha sikerül mindezt elindítani, sokkal nagyobb esélyünk lesz a révbejutáshoz, az azonos és az autonómia elmagyarázásához, úgy a szlováknak, mint a magyarnak. Minél több, un inteleigenciának csatlakoznia kéne és legyen a zászlóvivő a legjobb, mindezek nélkül nem lesz minőségi változás, se nem hathatós békés autonómiaharc.
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
"Te egy fizikai személy vagy."
boblaci, 2008, augusztus 8 - 21:01
Hehehe! A Kft, meg fizikán kívüli. Hehe! :-)) De neked, elmagyarázom: Van természetes személy, ez ugyi a magánszemély, és a jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb gazdasági, vagy nem gazdasági társaságok, mint pl. a Bt., vagy a mókus örs, stb. stb. (hehe, a Bt. nem a Büntető törvénykönyvet jelenti! :D.) És hát vannak ugyi, a jogi személyiséggel rendelkező gazdasági társaságok, vagy nem gazdasági társaságok mint pl. a Kft (Sro), vagy az egyesület, párt, stb. stb. "De neked ezt, mint vállalkozónak, tudni kéne. Hisz nem mindegy, hogy a kft, vagy saját nevedben levelezel." Meg Neked is tudni kéne, ha már egyszer oktatásra adtad a fejed!! :-))
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Közíróim, lelkecskéim...
Zorba, 2008, augusztus 11 - 16:29
...az nem basz Titeket, hogy egy jogállamnak nevezett nemtommiben csak úgy mellényzsebből megszüntetnek egy polgári társulást?! Merthogy a felháborodás jeleit még nyomelemekben sem találom itt emiatt. Sőt!!! Szinte már-már csak a szmájli hiányzik a főcím utánról. Nem baj, hogy fesztivált csinálnak belőlünk Rob-Janóék, nektek az a Jani aki minél nagyobbat tud szarni a saját fészkébe?
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
engem egy kicsit zavar,
ParaBarak, 2008, augusztus 11 - 19:52
hogy fesztivált csinálnak belőlünk egy debil miatt. Sőt, az is zavar, hogy egy debil fesztiválozik...:DDD
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
A gyáva mi?
Bósza János, 2008, augusztus 12 - 06:44
Barak aki az azonos jogokért küzd az szerinted debil, köszönöm szépen. Inkább leszek debil, mint egy nemzetromboló áruló. Én legalább megpróbálom, lehet hogy nem sikerül, és az úton kidölök, de ti már kidöltök a rajtvonalon. Becsület, igazmondás számotokra ismeretlen fogalmak. (Akinek nem inge ne vegye magára)
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
zolimpija
Névtelen, 2008, augusztus 12 - 00:53
címszó alatt faszságokat írtál, meg is dühödtem rád, de amit most írsz, az bizony kurvára igaz! Engem pl. basz a dolog! Visszatértünk 1960ba! Hála Istennek Bószát nem viszik koncentrációs táborba, de ha még egyet pisszen, még az is lehet! Le a kommunizmussal, le a nemzetállammal, le a gestapóval!
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
z
Névtelen, 2008, augusztus 12 - 00:55
olimpiját természetesen zorbának írtam, csak a gyengébb paraméter/brainsum/újszó olvasóknak jegyezvén mekk
* A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
|